26 SEPTEMBER 2012



ops~ lamenya lah hai tak meng update belog nie...
cian lah hai cik belog... 
lama dah kita tak kemas kan awok...
BTW kita cuba busy kan diri untuk awak ye cik blog :)
even TAK DE ORANG NAK BACA KAN
hehehehhe

ALHAMDULLILAH genap dah umur aku 21TAHUN..
alaaaaaaa dah tak de sweet teen teen lagikan lah kan
oke nampak tak aku mula dah mencatat usia pada bilangan yang banyak...
tapi sokey lah , ALLAH masih bagi aku bernafas dan tubuh badan yang sihat
ALHAMDULLILAH....

kita nak cite.. incek sayang buat something suprise..
sepanjang 3 tahun sambut bufday die tak pernah buat suprise
celebrate pon 'secret recepi' jeeee
tapi oke lah kan ade jugak dari tak de

TAPI tahun nie tak de hadiah besau mana pon
tapi dengan suprise tu je dah buat aku rasa 
sanggat besar pergobanan awak tau sayang
kita tak rase langsung malam tu awak buat suprise kek tu ..
awak cuma kata malam before bufday awak ade dengan kitaa

oke mulanya kita orang pergilah dinner kat BUKIT JEPUN TU
biasalah incek sayang tak sudah dengan sup tulang ZZ  dieee
then after tu die ajak lepak danga....
tengah lepak lepak die cakap ade benda 
kita ingat ape die....
rupanya die bagi kita kek :))
hahahahahaha SUMPAH terkejut mase tuuu
sweet gilerrr incek boyprengg kitaaa


oke nampak tak muke kita senyum dengan kek tu....
senyum nye bukan main lagi kan ..
hahahahahhaah

tengs incek sayang.... even bukan secret recepi . kita suka sanggat sebab
kek nie comelll .. ade kartun 'hamtaro'..
awak penat balik keja . awak MINTAK CUTI
sebab bufday saya . tiga thun selama saya sambut bufday
tak pernah awak tak de dengan saya ...
even awak keja macam ne pon . awak tetap ambik cuti untuk saya.. 
TERIMA KASIH SANGGAT SAYANG
saya harapkan benda nie akan jadi sampai nafas terakhir saya