MERAYAP WEEKEND

oke semalam celik biji mata terus je merayap sampai pejam mata . giler penat wei .. BTW happy giler kot 

MERAYAP PART I


oke nampak tak muke dorang tengah excited nak mandi


penat oke naik tangga nie . effect lame tak senam


sejuk oke ! abaikan orang belakang tu .
tak kenal langsong


penat berendam . muke zehra kena main peranan 
HOHO


muke kepuasan dapat main air

oke sanggat seronok . tengs semua . hapy oke ^_^


MERAYAP PART II

oke nampak tu part tu sesion pagi je oke . nak continue seronok time malam pulok


ae minah nie lagi ke ? of coz lah kan .
keluar dengam die sehari tak cukop tau .
sebab ari tu dapat kepoh kepoh kejap je


oke memang muke aku sepi . nanti org sebelah tak puas ati pulak gambo 
die tak cantik c(=
oke first date dengan ain dengan mira time nie 


oke namapk tak muke aku tu ? ye aku memang lapo giler time nie
 aku malas nak layankan ety nie .
makan kenyang oke dari snap pic tak sudah .





oke memang kali nie aku tak banyak membebel panjang panjang pon kann 
pic yang ade bole tahu betapa seronaknye 
oke sakit kaki jangan kate . sakit lagi kot
balik kampung nanti kompom mintak urut 
oke bai


pullstop