excited !

yehaaaaaaaaaaaaaaa !!!!!
today very hapy bro......
hahahahahahahahahahahah
:D : D : D
senyum sampai telinga oke.......
bagun je pagi.....
bzzzttt bzzttttt..... ape tu wei ?
hahah vibrate hp aku lah dol
sape msg pagi2 hari nie ?
see !
ouh atun a.k.a wahida
mintak tolong aku hantar kat terminal
nak balik kg lettew
rply : orite beb pkul 11.30 aku anto kau..
oke ade mase lagi nak online nie
oke aku online sekejap...
hurm ape lah yg besh agaknye nie..
click notification !
wow sumpah terperanjat aku !
man choi posted you wall..
ha ?? ape ape ?
oke terus click.....
sementara loading tu.. wah jantung aku
dup dap dup dap dup dap
oke nervous..... 
tetiba .......
taraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
wahhhhhhhhh terharu sangat nie
kenapa ?
saya rindu kamoo
ya allah pak we aku mengalah akhirnye
terjawab segalanya...
ye sayang... saya pon rindu awak...
saya tunggu awak call saya , message saya ,
majok lah konon sampai silent hp sebab tak nak mengharap 
call or massage awak tu !
heheh BTW very the hapy lah macha hari nie...
kira hari bertuah aku lah kan..
dengan dapat cabutan bertuah RM50.00 
lepas jugak duit beli kasot raya aku
heeeee :)
padan muka abang aku !
beli lappy baru... dapat cabutan bertuah.. budget adik die nie tak bertuah lettew
siap bagi aku cabutan bertuah tu
kate die tak heran sebab cabutan bertuah tu
dapat RM500
hadiah lain pihak kedai tak trahu,,
kemungkinan barang barang biase
sekali gores.
oke aku dapat RM50.00
oke lah kan... ha padan muke
nyesal tak sudah... today is very hapy...
hopefully next time...next month.. next year
and next next forever lah
very happy ! bertambah dengan selalu bertuah macam ari nie :)


hahaha tengok tengok....
wall post tu lah yang wat aku melenting lenting sampi anak sedara aku
cakap aku gedik ~
oke agak laser mulot anak sedara aku..
yang penting mishh u sangat sayang
saya tak bole hidup tanpa awak...
saya rasa dah separuh nyawa saya dah hilang sebab
awak makin jauh dengan saya :D