teman ku adalah seorang yang kepoh :D

means semua mesti tertanya kan  sape ???
ouh of coz , puan izzati samsudin kite !
hahahahahahahaha
maaf ety :) rase comel plak panggil kau puan.. 
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
mane aku kenal die ?
ouh of coz lah gara gara laman muka buku tu ?
ape ???? FACEBOOOK tahu ?
adeshhh u all nie.....
ETY nie besh lah.. mane tak nye.... ktorg bru je kenal kot
tapi ktorg bole serasikan diri dengan cepat
lagi pon kan...
BF die si apek tu kire Member BF aku gak,,,,
selalu gak kitorg tukar2 cite nie....
aku kenal ety nie dari die seorang free hair sampai lah die nie
bertudung.....
BTW aku suke sgt die pkai tudung...
so sweet giler beb die nie..
hahahahahahahah
kadang kadang ktorg pon pelik macam mane ktorg bole baik...
aku sedih giler bile mase die ade problem....
aku pon tak tahu mcm ne die leh percaya kat aku...
die cerita semua about die......
simpati aku tgk die nangis nangis 
first time aku tgk die nangis mcm tu sekali
dah lah ety ape jadi pon aku tetap dgn kau lah
tapi now die dah oke dah...
die dah kuat dh handle bnda nie
hahahahahah must korg nak thu kan die yg mane ?


ha nie lah die... comel kan ? tapi nie tak bape nak comel.. 
tgk kat bwah.....


ha yg nie comel plus plus plus so sweet..............
oke ety aku suke berkawan dgn kau.. 
sebab aku suka care kau !
janji kau jgn wat hal sudah yeeeeee


hahahah first aku dgn ety :)